اسپریت پورتال

مرکز هوشمند رسانه (مهر)

نرم افزار آرشیو مهر، قدرتمند ترین ابزار تحت وب برای مدیریت و طبقه بندی عکسها، فیلم ها و فایل های صوتی می باشد که با بهره گیری از فناوری هوش مصنوعی قادر به برچسب گذاری انواع مدیا بوده و جستجوی هوشمند محتوا را در اختیار سازمان ها قرار میدهد.
نرم افزار مهر، با توجه به تنوع ماژول ها برای آرشیو و دسته بندی هر مستندی (تصویری،ویدیویی و صوتی) کاربرد خواهد داشت که از آن میتوان در سازمان ها و بخش های مانند: روابط عمومی سازمان ها و مراکز دولتی یا خصوصی، سایت های اطلاع رسانی، خبرگزاری ها، روزنامه ها، مجلات، آژانس های خبری، آژانس های عکس، آتلیه های هنری و گرافیکی، عکاسان، سازمان ها و مراکزی که علاقه مند به آرشیو مستندات مالتی مدیا خود هستند استفاده نمود.
1

معرفی محصول و قرارداد

علاقه‌مندان به مشاهده و ارزیابی نر‌م‌افزار اسپریت پورتال از طریق تماس با شرکت نیافام، جلسه دریافت دمو و پرزنت را تنظیم می‌کنند و در صورت تمایل و تصمیم‌گیری، اقدام به تنظیم قرارداد خرید نرم‌افزار می‌کنند.

2

طراحی، کانورت و پیاده سازی

پس از نصب نرم‌افزار، مطابق با مفاد تنظیم‌شده، عملیات کانورت اطلاعاتِ پورتال قبلی و طراحی و پیاده‌سازی قالب‌های جدید پورتال در دستور کار پروژه قرار می‌گیرد.

3

رونمایی و پشتیبانی

پس از اتمامِ طراحیِ پورتال و ارائۀ آموزش کاربری سیستم و محتواگذاری در قالب‌ها، پورتال در دامین اصلی مستقر و لانچ می‌شود. سپس خدمات پشتیبانی یکساله به پورتال مشتری ارائه می‌گردد.

تشخیص چهره و تگ گذاری خودکار در ویدئو

قابلیت تشخیص چهره و هویت شخصیت های حاضر در ویدئو ها توسط هوش مصنوعی به صورت خودکار و همچنین امکان تدوین و تولین ویدئوی جدید با برش و چسباندن بخش های مختلف ویدئو

سامانه تشخیص چهره تصاویر پیشین

سامانه خودکار تشخیص چهره و تگ گذاری کلیه عکس های پیشین

آمار بازدیدکنندگان

شرکت نیافام جهت ایجاد بصیرت کامل و آگاهی استراتژیک نسبت به تعاملات و بازدیدهای صورت گرفته روی صفحات وبسایت آرشیو، تمامی داده‌های تولیدشده از بازدیدها را بصورت اطلاعات بصری و در قالب نمودارهای فراوان و متنوع در بخش آمار و تحلیل نرم افزار مهر به مدیران ارائه می‌نماید.