نرم افزار مانیتورینگ سرور

نرم افزار مانیتورینگ سرور

 با توجه به نیاز مبرم وب سایت ها و سرور آنها به سیستم مانیتورینگ، امکان ویژه مانیتورینگ سرور بصورت یک محصول مستقل  و همچنین انسجام یافته در پکیج نرم افزاری پورتال سازمانی  هوشمند Esprit Portal توسعه یافته است. اهمیت نظارت بر میزان زمان Uptime وب سایت و آگاهی از میزان بار تحمیل شده بر سرور و امنیت سرور بر هیچ کس پوشیده نیست و بهره برداری از یک سامانه هوشمند و منسجم با سیستم مدیریت پورتال یک مزیت استراتژیک برای مدیران پورتالهای سازمانی به حساب می آید  چراکه از آسیب های مادی و معنوی بالقوه و نارضایتی کاربران پورتال جلوگیری می کند.

تهیه گزارش های موردی ( In-Case Reports ) و لحظه ای از وضعیت سرویس های متنوع سرور و دریافت پیام ها و هشدار های آنی در صورت بروز مشکلاتی در زمینه تهدیدات امنیتی و Down شدن سرویس های وب سایت بواسطه سیستم مانیتورینگ سرور وب سایت ها به مراتب آسان تر و مطمئن تر می باشد. به مدد چنین گزارش هایی شما قادر خواهید بود Snapshot های Error ها را ثبت و ضبط نموده و گزارش هایی در قالب های مختلف، از قبیل PDF، Email و Excel بدست آورید.

سیستم مانیتــورینگ سرور، تجاوز درصد Downtime  در بازه های زمـانی تعریف شده برای آن، بحــرانی شدن بار روی ســرور وب سایت و نفوذها و تهدیدات امنیتی را بواســطه email ( پست الکترونیــک )، SMS ( پیامـک ) و شبــکه های اجتماعی به اطلاع مدیــران پـــورتال ها می رساند.

خصوصیات ویژه سیستم مانیتورینگ : (Key Features)

  • به دلیل قابلیت انسجام با نرم افزار اسپریت پورتال، برخلاف سامانه های نظارتی دیگر، به هسته پورتال دسترسی دارد و می تواند در صورت بروز مشکل، راهنمای بسیار کامل تر و دقیق تری برای مدیران پورتال باشد.
  • امکان مانیتورینگ کیفیت و امنیت وب سایت ها بصورت 24*7 ( شبانه روزی ) و از هر نقطه ای در دنیا
  • بهره برداری از این سامانه بصورت مستقل از پورتال برای مانیتورینگ سایر سرور ها و نرم افزار های سازمانی
  • اطلاع رسانی به هنگام از طریق پیامک، پست الکترونیک و شبکه های اجتماعی فعال و قانونی کشور
  • عدم نیاز به اطلاعات محرمانه سرور همانند نام کاربری و گذرواژه
  • گارانتی یک ساله رایگان بصورت 24*7 ( شبانه روزی )

Crane (درنا) پرنده‌ای زیباست که در گنجینه نمادشناسی ملل مختلف عموماً نشانۀ طول عمر بالا، سلامتی، هوشمندی و خوش‌شانسی است  این پرندۀ زیبا سمبل آرامش و توانایی مقاومت در برابر ضربه‌ی روحی و عموماً معیار شفا و ترمیم است.